Shop Mobile More Submit  Join Login
Seksmisja by Anett98 Seksmisja by Anett98
Co ja zrobiłam... napisałam ,,seks" przez ,,x", a nienawidzę jak ktoś tak pisze :iconsadnessplz:

A tak mnie wczoraj naszło podczas oglądania tego filmu
Add a Comment:
 
:icontruskawa7501:
Truskawa7501 Featured By Owner Mar 6, 2013  Hobbyist Digital Artist
moja koleżanka, Krystian mówi że u nas to samo :fear:
Reply
:iconanett98:
Anett98 Featured By Owner Mar 8, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Wszędzie to samo :C
Reply
:icontruskawa7501:
Truskawa7501 Featured By Owner Mar 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
Niestety ;c
Reply
:icondomisea:
Domisea Featured By Owner Jan 27, 2013  Student General Artist
Heh, my ogółem mamy mało samców (już nie pacząc ile z tego zasługuje na miano prawdziwego chłopa...) ... uroki plastyka, w starszej klasie mają tylko jednego na całą klasę :D
Reply
:iconanett98:
Anett98 Featured By Owner Jan 27, 2013  Hobbyist Traditional Artist
No, podobne to uroki biol-chemów ;p
Reply
:icongzegzolka:
gzegzolka Featured By Owner Jan 24, 2013
widać w takich przyszło żyć nam czasach ^^
Reply
:iconanett98:
Anett98 Featured By Owner Jan 24, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Ale to nie fer :c
Reply
:icongzegzolka:
gzegzolka Featured By Owner Jan 24, 2013
wiem i nic na to nie poradzę.
Reply
:iconluftwafel9:
luftwafel9 Featured By Owner Jan 21, 2013  Professional General Artist
Cóż, cholerna niesprawiedliwość dziejowa.
Reply
:iconanett98:
Anett98 Featured By Owner Jan 21, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Ze przyszło w takich czasach żyć
Reply
:iconluftwafel9:
luftwafel9 Featured By Owner Jan 21, 2013  Professional General Artist
i pewnie z czego większość to kompletne idiotki.
Reply
:iconyuuna22:
Yuuna22 Featured By Owner Jan 18, 2013
hahahahaha ja to samo Anetko... XD same podobizny Biebera =.= fuuuj.
Reply
:iconanett98:
Anett98 Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Anetko...
Reply
:iconyuuna22:
Yuuna22 Featured By Owner Jan 18, 2013
Hehe XD
Reply
:iconanett98:
Anett98 Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist Traditional Artist
-.-"
Reply
:iconyuuna22:
Yuuna22 Featured By Owner Jan 18, 2013
Przepraszam...
Reply
:iconaureliusz777:
Aureliusz777 Featured By Owner Jan 17, 2013  Student
Moje LO było kiedyś szkołą żeńską... Mimo iż tak nie jest już od 20 lat to dalej na jednego faceta przypada 3 dziewczyny xD Ale w klasie mamy 12 chłopaków na 36 osób więc jest dobrze ;)

Jak Rozpętałem II wojnę światową jest spoko ale Seksmisji nic nie pobije... "Żeby chłop nie mógł z gołą babą w windzie... " xD
Reply
:iconanett98:
Anett98 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Ja w klasie mam 5 chłopaków na 33 osoby.
Nie dość, że dziewczyn jak dziewczyn jest dużo to kurde jeszcze chłopaka w chłopaku(nawiązanie do cukru w cukrze xD) jest mało.

I jeszcze ten jego wielki żal i załamanie w głosie XD
A ten jego kolega to też taka cicha woda ;p
Wgl te teksty w starych filmach były mocne, takie swojskie i od serca
Reply
:iconaureliusz777:
Aureliusz777 Featured By Owner Jan 18, 2013  Student
To u mnie jest tylko dwóch takich... Z czego jednego da się nawet tolerować.

A potem przyszedł Sztos 2, Kacwawa... I człowieka bierze chęć na rzucenie się z mostu.
Reply
:iconanett98:
Anett98 Featured By Owner Jan 20, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Weź daj żyć, te nowe komedie są godne pożałowania
Reply
:iconaureliusz777:
Aureliusz777 Featured By Owner Jan 20, 2013  Student
Ale ludzie dalej na nie chodzą i się śmieją xD
Reply
:iconzunihorrendus:
ZuniHorrendus Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Też tak mam w szkole. Tyle by było jescze na czym oko zawiesić. Bo u mnie to nawet ściany są nieciekawe x.X
Reply
:iconanett98:
Anett98 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Patrz się w ziemię
Reply
:iconzunihorrendus:
ZuniHorrendus Featured By Owner Jan 20, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Też tak można xD Dobry sposób xD
Reply
:iconyaarie:
Yaarie Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
True story (lol, napisała bym sroty >DDD)
Mój kolega jak miał długie włosy, to miał kilka przypałowych sytuacji, dwie znam.
Siedzę sobie z nim i z wujkiem w sklepie i jemy Margeritki. No i obok nas siedzi taka pani z dzieckiem, a to dziecko nie chce jeść. No i my jemy, jemy, jemy, a tu ona nagle wypala;
- NO CZEMU NIE CHCESZ JEŚĆ! PATRZ, JAK DZIEWCZYNKI ŁADNIE JEDZĄ!
Albo ~
Mój brat i on grają w badmintona, ale wujek woła mojego brata i gada;
- Zostaw dziewczynki, dziewczynki same sobie dadzą radę.
Kur*a ale mieliśmy polew X3
Reply
:iconanett98:
Anett98 Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Ja kiedyś idę z kumplem i narzekam na rurki jak to chłopacy źle w nich wyglądają i mówię: no patrz, tamta dziewczyna może sobie nosić *wskazuję* i okazało się, że to był facet D| i to jeszcze staryyyy
Reply
:iconyaarie:
Yaarie Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Hahahah. Leżę. Nie mogę. Ludzie, powietrza X3 ! ~
Bo facet w rurkach to... brrr.
Reply
:iconanett98:
Anett98 Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
To było... co najmniej ohydne
Reply
:iconcesiamargit:
CesiaMargit Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist General Artist
Czysta prawda xDD Genialny przekaz i ekspresja na twarzy dziewczyny z plakatu...xD(zakładam,że to ty...? =P )
Reply
:iconanett98:
Anett98 Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Ano to ja, nawet mam taką bluzkę XD
Reply
:iconcesiamargit:
CesiaMargit Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist General Artist
Fajna ;)
I taak...ważny problem poruszyłaś xD
Reply
:iconanett98:
Anett98 Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Tak samo jak z tymi spodniami-rurkami czy gładzą szpachlowa na twarzach niektórych dziewczyn :P
Reply
:iconcesiamargit:
CesiaMargit Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist General Artist
No ba xD
Reply
:iconrexsalazar:
REXsalazar Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
No,co racja to racja.Taki mój najlepszy kolega na przykład-już dwa razy był za babę przebrany XD i do tego nosi rurki...i nie wiem czy woli chłopców czy dziewczyny.No normalnie dziwne :P
Reply
:iconanett98:
Anett98 Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Taki mój znajomy kiedyś był w sklepie i słyszy od takiej babci: przepuśćcie tą dziewczynkę XDD (ale to jeszcze miał wtedy bardzo długie włosy, chyba do pasa)
Reply
:iconrexsalazar:
REXsalazar Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Kurczę u mnie była podobna sytuacja 2 tygodnie temu O,O poszłam z tym kolegą do sklepu i sprzedawczyni do nas ,,Co dla was dziewczynki"nie iwem jakim cudem nie zauważyła,ze to facet,włosów to raczej nie miał długich...
Pozatym ciagle łazi za mną i moimi dwoma koleżankami i nauczycielki go niezauważaja i do nas mówią ,,dziewczynki''look na niego i dodają ,,i chłopaki'' XD
Reply
:iconanett98:
Anett98 Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Hahahah, wybacz, ale mnie to strasznie rozbawia |D
Ogólnie zawsze wśród babskiego grona trafi się jakiś chłopak XD w SP to był taki mój najlepszy kumpel, do teraz z resztą,a gim tak jakoś wszyscy się trzymaliśmy razem, więc nie było tego jednego rodzynka a teraz w LO tez jest taki jeden, ale to normalny, niezniewieściały, dobrze zbudowany chłopak
Reply
:iconrexsalazar:
REXsalazar Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Niby racja z tym babskim gronem,szkoda,ze on się z chłopakami zadaje tylko na wfie(bo oczywiście innego wyjścia nie ma :D) a tak ogólnie to strasznie ich unika c:
Reply
:iconankaaa98:
Ankaaa98 Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Cóż, ja tam uważam, zę kto chce to niech się tak ubiera, a poza tytm, niektórzy wyglądają lepiej w tym - inni w tamtym, więęęc cóż xD To trzeba się urodzić męskim, aby męskim być xD
Reply
:iconanett98:
Anett98 Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Wychodzi na to, że te geny jakimś dziwnym trafem zanikają. To pewnie przez ta modyfikowana genetycznie skrobie XD
Reply
:iconankaaa98:
Ankaaa98 Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
... uh. To pewnie dlatego jestem taka męska <mama ma fisia na pkcie zdrowej, własnej żywności>
Reply
:iconanett98:
Anett98 Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Zagadka rozwiązana
Reply
:iconankaaa98:
Ankaaa98 Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
boże ;_; jestem taka menska
Reply
:iconanett98:
Anett98 Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
mięska ;)
Reply
:iconankaaa98:
Ankaaa98 Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
jak mięso ;_;
Reply
:iconanett98:
Anett98 Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Mięsne
Reply
(1 Reply)
:iconkabanos97:
Kabanos97 Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Ta, też to ostatnio zauważyłam.
Reply
:icondarkest-of-dragons:
Darkest-of-dragons Featured By Owner Jan 16, 2013
Z jednej strony to ja mam chyba lepiej - szkoła na wsi, tylko jeden jest taki... zniewiaściały.
Z drugiej strony to odkąd był w podstawówce to był taki.

Niech mi ktoś powie dokąd to wszystko zmierza.
Reply
:iconanett98:
Anett98 Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Cóż, ja do gim chodziłam na wsi, a teraz miasto.

Niech mi lepiej ktoś powie skąd to się bierze D8
Reply
:icondarkest-of-dragons:
Darkest-of-dragons Featured By Owner Jan 16, 2013
Mnie też za rok to czeka. Już mam niemiłe uczucie w portfelu...

Konkurencja może? Znajdują się panie lubujące się w takim typie partnera, znajdzie się osobnik starający się jej przypodobać. Potem starają zwrócić na siebie uwagę obiektu pożądanego poprzez uwidacznianie tych cech. Jeżeli technika skutkuje inni też próbują. Taki efekt łańcuchowy.
Albo ewolucja. Nowy gatunek Homo Nemęskus. Oby szybko wymarł.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 16, 2013
Image Size
446 KB
Resolution
1519×2080
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,053
Favourites
22 (who?)
Comments
107

Camera Data

×